מתכננים לשכור מפתחים באוקראינה? מספר דברים שכדאי לדעת

  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. מתכננים לשכור מפתחים באוקראינה? מספר דברים שכדאי לדעת

לא פעם, צוותי פיתוח תוכנה עובדים נגד השעון. בשלב מסוים נוצר הצורך לצרף עוד מפתחים על הפרויקט כדי לעמוד בדדליין. ואז ראשי פיתוח מתחילים לחפש מפתחים לאופן זמני, אם זה פרילנסרים או מתכנתים במיקור חוץ עם מפתחי תוכנה מאוקראינה.

אוקראינה היא אחד מיעדי מיקור החוץ המובילים במזרח אירופה. על פי מיקור חוץ, המדינה נמצאת בראש רשימת יעדי מיקור החוץ במרכז ומזרח אירופה. אוקראינה גם מדורגת במקום ה-64 (מתוך 190 מדינות) במונחים של קלות בעשיית עסקים, לאחר שעלתה מהמקום ה-137 בשבע השנים האחרונות. במהלך השנים הללו, אוקראינה פשטה את הליכי יצוא השירותים שלה, נקטה צעדים נוספים כדי להגן על המשקיעים וחתמה על משטר ללא ויזה עם האיחוד האירופי.

כאן נדבר עם כמה דברים חשובים שקשורים להעסקת מפתחי תוכנה מאוקראינה

השנה, אתה יכול להתחבר לשוק של כמעט 200,000 מפתחים מאוקראינה שעובדים בחברות טכנולוגיה מקומיות ובמרכזי פיתוח offshore/nearshore, לעזור לחברות מערביות למצוא מפתחים מאוקראינה.

הרוב המכריע של מהנדסי התוכנה מאוקראינה ממוקמים ברחבי קייב, חרקוב, לבוב, דניפרו ואודסה. קייב, בירת אוקראינה וגם מרכז ה-IT הגדול במדינה וביתם של מאות חברות מיקור חוץ כמו שלנו.

כאשר אתה שוכר מפתחים ומתכנתים מאוקראינה דרך חברת מיקור חוץ, אתה יכול לסמוך על מאגר נרחב של מומחי טכנולוגיה מוסמכים, מכיוון שלמעלה מ-80% ממומחי ה-IT באוקראינה יש תואר ראשון או שני.

יתרה מכך, כמעט 35,000 בוגרי IT מצטרפים לשוק העבודה מדי שנה. בשל רקע טכני חזק, בוגרים אוקראינים רבים מסוגלים להתחרות מבחינת כישוריהם ושליטה באנגלית.

למעשה, שמונה אוניברסיטאות אוקראיניות המציעות תוכניות טכנולוגיות מתקדמות נכללות בדירוג האוניברסיטאות הטובות בעולם לשנת 2021. לדוגמה, מפתחים עתידיים בקייב יכולים להמשיך לתואר STEM באוניברסיטה הפוליטכנית של קייב, אחת האוניברסיטאות הגדולות באוקראינה.

אוקראינה היא אחת ממאגרי הכישרונות הטכנולוגיים הגדולים בעולם. כפי שציינו, מספר מפתחי התוכנה האוקראינים הולך לקראת 200,000 מפתחים אוקראינים שרבים עובדים בחברות מיקור חוץ, offshoring/nearshoring של חברות מערב אירופה וצפון אמריקה. בשנת 2020, מספר חברות מיקור חוץ באוקראינה הגיעו ל-12,000.

מספר החברות שבוחרות באוקראינה למקור מפתחים בכל השפות כמעט מעיד על כך שמפתחי תוכנה באוקראינה שומרים על מוסר עבודה חזק ויש להם מוניטין של מסורים ובעלי מוטיבציה בנוסף לכישורים הטכנולוגיים החזקים שלהם.
למעשה, חברות ידועות רבות בוחרות לשכור מפתחים באוקראינה, למשל, Samsung, Netcracker, WarGaming, Sitecore, SimCorp, Magento, ABBYY, Aricent, ועוד…

אחרי כל זה, מה חברת DEVIT מציעים ?

  1. השמה מתאימה לצרכים שלכם.
  2. ללא חוזים וסיבוכים מיותרים, הכל מתנהל מולנו.
  3. 90% המפתחים יושבים במשרדים שלנו בקייב, חמלניצקי ואודסה.
  4. מפתחים שיושבים עם צוות גדול לא מוגבלים.
  5. אתם מקבים מפתחים עם נסיון מוכח של לפחות 4 שנים בעבודה עם קוד.
  6. ניהול צמוד שלנו מול מנהל פרוייקט כללי.
  7. אפשרות להגדיל את הצוות שלכם ללא בעיה.
  8. וכמובן המחיר והזמינות.
תפריט
נגישות
Open chat
צריכים עזרה?
דברו איתנו...