איך לשכור מפתחי Full-Stack מאוקראינה

  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. איך לשכור מפתחי Full-Stack מאוקראינה

בעולם המודרני של פיתוח תוכנה ומפתחי WEB מבוקשים מאוד. יש יותר מ-30 אלף משרות פנויות בארה"ב בלבד. אתה יכול לתאר לעצמך, שכירת איש מקצוע טוב באמת הוא אתגר לא פשוט, כי יש לו הרבה מאוד משרות לבחור בהם. אם אתה מחפש מפתח Full Stack לוורדפרס או לכל שפה אחרת המידע הזה מאוד שימושי.

מה עושה מפתח Full stack. אילו כישורים הוא ידע, בין אם אתם צריכים מפתחים לסוכנות שלכם עבור פרויקים או רוצים לעמוד ביעדים. ולמה שכירת מפתחים ייעודיים באוקראינה היא הבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות.

מהו מפתח Full Stack ?

מפתח Full Stack יודע אמור להיות עם ידע בכל בתחום שלו. מדובר במומחה הבקיא לא רק בטכנולוגיות back ו front, אלא גם בכל מה שביניהם. ניהול מסדי נתונים, אבטחה, בדיקות ואפילו ניהול פרויקטים הם לעתים קרובות חלק מהכישורים של Full stack.

מה מפתח Full Stack טוב אמור לדעת:

  • להיות בקיא בשפת תכנות עורפית אחת לפחות ובמסגרות העיקריות שלה. למשל PHP ו-Laravel, Python ו-Django, או Ruby and Rails. על בוריה!
  • מכיר שפות חזיתיות כמו (Javascript, React.js). ושפות סימון (HTML ו-CSS).
  • בעל ניסיון בעבודה עם מסדי נתונים (MySQL, Mongo, MariaDB וכו')
  • בעל מיומנויות בסיסיות בעיצוב UX/UI וניהול פרויקטים.
  • מכיר את שיטות האבטחה המומלצות.

כפי שאפשר לראות מפתח Full stack לוקח חלק בערך בכל שלב של הפיתוח שלכם.

מתי צריך מפתח Full Stack ?

מכיוון שתחומי הפיתוח הם כל כך מגוונים, אתה עלול לחשוב שאין צורך לשכור מפתח Full stack. וכל הפרויקט יכול לנהל מתכנת אחד עם ידע מומצע ולחסוך כמה שקלים בחודש.

אנחנו מבינים את ההיגיון מאחורי כל זה, אבל זה לא נכון, שכר מפתח Full stack הוא כמובן קצת יותר גבוה מתכנת המתמחה בשפה אחת. אבל שכירת אדם אחד במקום 4 תחסוך לך יותר כסף.

להבדיל שבעבור פרויקטים גדולים אתם תצטרכו יותר מומחה אחד כמובן. פרויקטים כאלה דורשים צוות פיתוח מלא. כשמפתחי Full stack הם מובילי צוות ו-CTO מעולים. אז אחד כזה בצוות הפיתוח שלכם ללא ספק יכול רק להועיל למוצר הסופי.

מה צריך לבדוק לפני ששוכרים מפתחי Full Stack?

הדבר הראשון שאתה צריך לבדוק הוא ביקורות מלקוחות קודמים. במקרה שלנו אנחנו עושים את הבדיקה בשבילכם ומחתימים אותו על חוזה מול המשרדים שלנו. כמובן לאחר בדיקה מעמיקה לכישוריו הכולל בחינה בקוד וראיון אצלכם.

אנו שוכרים רק את הטובים ביותר. המפתחים שלנו בקיאים בכל הטכנולוגיות העיקריות בשוק.

תפריט
נגישות
Open chat
צריכים עזרה?
דברו איתנו...