כיצד לשכור צוות מפתחים מאוקראינה – מדריך מלא לצוות עובדים

  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. כיצד לשכור צוות מפתחים מאוקראינה – מדריך מלא לצוות עובדים

הביקוש לשכור מפתחים ברמה גבוהה תמיד עולה. אבל אם נודה על האמת, קשה מאוד למצוא ולגייס בחורים מקומיים כאלה במהירות. הסיבות יכולות להיות שונות מאוד ומגוונות, אולי אין מספיק מפתחים פנויים והביקוש תמיד עולה ויחד עם זה המשכורו, מיקום העובדים ועוד…
בנוסף קשה להתחרות בחברות IT גדולות מבחינת תנאי העבודה וציפיות השכר. אז מתחילים לעבוד עם מתכנתים מעבר לים!

וכאן יש הרבה יתרונות שיש לקחת בחשבון בעת ​​שכירת מפתחים מרוחקים בעיקר מאוקראינה. איך להיות בטוחים באיכות העבודה? האם ההבדלים במנטליות ובתרבות ישפיעו על יעילות הפרויקט? מה לעשות עם הפרש זמן? האם יהיו קשיים בתקשורת עקב כישורי שפה שונים ועבודה במשרדים שונים ועוד…

במאמר זה נשתף את הניסיון שלנו וניתן המלצות שיעזרו לכם להבין כיצד לשכור מפתחי תוכנה מרוחקים מאוקראינה ולהפיק את התועלת המרבית מהעבודה איתם.

למה מפתחים מאוקראינה?

מפתחים במיקור חוץ כאשר מתכנתים עובדים על פרויקטים שלך באופן שוטף ממשרד באוקראינה. למעשה, צוות העובדים הוא חלק מהחברה שלך, הממוקמת באוקראינה והצוות יושב במשרד ועובד בשבילך.

מה טוב בעובדים מחוץ למשרד? מדוע זה הופך פופולרי במערב אירופה ובאמריקה? היתרון העיקרי הוא שאתם מנהלים רק את העבודה של עובדים מרוחקים, ושאר השאלות מטופלות על ידי חברת החוץ. במילים אחרות, אין ביטוח לאומי, אין קרנות פנסיה, אין קרנות השתלמות ועוד… אתה מקבל נטו שעות עבודה וכל השאר מתבצע ע"י החברה שלנו.

לעתים קרובות יש שאלה כמו: אם זו עבודה מרחוק, למה לא לקחת פרילנסר הוא גל יעלה יותר זול וגם עובד מרחוק, הבעיה היא שעם פרי לנסרים אין לך עקביות, יום היא איתך יומיים עם מישהו אחר, וכך אין לך הבטחה שהפרויקט שלך יושלם כמו שאתה רוצה.

מה שלא יהיה אתה יכול לשכור פרילנסר לפרוייקטים קטנים, אבל ניסיונות להעסיק 2-3 או יותר מפתחים ולגבש מהם צוות ייכשלו בשל מורכבות התקשורת. במשרדים שלנו, מוקצים מנהלי פקוייקטים ומנהלי צותים רק בגלל הסיבה הזו.

למה מפתחים מאוקראינה?

עבור כל חברת גדולות בשוק, מדדים אלה הם המפתח בעת העסקת עובד חדש. למה דווקא האוקראינים? מפתחי וואב אוקראינים תופסים עמדות מובילות בדירוגים שנערכים על ידי מרכזי סטטיסטיקה ממקומות שונים בעולם וזהו טיעון כבד משקל.
לדוגמה, על פי המחקר של SkillValue בנושא "איפה המפתחים הטובים ביותר בעולם?" אוקראינה תפסה את המקום החמישי, והפסידה רק לשלוש מדינות אירופה: סלובקיה, פולין והונגריה.

בהתחשב בכך שהשכרת מקודד באוקראינה יכולה להיות זולה משמעותית מאשר באיחוד האירופי ובאמריקה, כוח האדם שלנו הוא לא רק איכותי, אלא גם חסכוני. אתה יכול לחסוך כמה עשרות אלפי שקלים בשנה בקלות. והעניין הוא לא רק בהפרש השכר, אלא גם בעוד הוצאות שיש מסביב.

איך עובד גיוס עובדים? מהכנת דרישות ועד חתימת חוזה

הפגישה הראשונה בדרך כלל מבהירה האם DEVIT מתאימה לך, האם יש לה את המומחיות הדרושה לך, האם היא גייסה צוות לענף שלך והאם היא מבינה את הצרכים שלך.

  • הכנת דרישות. בשלב זה,  אנחנו יחד איתך קובעים את הדרישות למפתחים, אותם היא תצטרך לבחור עבורך. חשוב לקבוע את הכישורים הטכניים, רמת האנגלית, הניסיון הנדרש.
  • מכיוון שאצלנו יש כבר יותר מ 70 מפתחים אז נוכל להתאים לכם כבר מתכנתים שמתפנים או פנויים להתחלת עבודה.
  • ישנה אפשרות לכמה ימים ניסיון לראות אם התקשורת מתאימה ואתם מרגישים נוח.
  • הכנת הסכם עבודה מול DEVIT
  • קביעת שעות עבודה עם המתכנת.

זרימת עבודה

אתה יכול לבחור כל מודל עבודה שנוח לך לעבודה עם צוות מרוחק שעובד בשבילך. הניסיון מלמד שבדרך כלל לקוחות בוחרים במתודולוגיית Scrum עם ספרינטים של שבועיים, פגישות סטנד-אפ יומיות וכדומה.
אבל לא משנה באיזה מודל עבודה תבחר, מנהל הפרוייקטים שלנו יארגן את כל התקשורת בצורה נוחה ככל האפשר, ומנהל הפרויקט יסייע במעקב ובשיפור התפוקה של צוות הפיתוח שלכם ופנוי לשמוע כל בעיה שיכולה לצוץ.

היבט חשוב נוסף הוא הכלים שישמשו לעבודה על הפרויקטים שלכם. תוכלו לבחור בכל כלי תקשורת וניהול פרויקטים שאיתם נוח לכם לעבוד איתו. כמו Hangouts, Slack, whatsapp, וג'ירה או monday.com לניהול פרויקטים. הכל פתוח אתם מחליטים אים לעבוד איתם.

ב DEVIT אתם יכולים להיות בטוחים שהצוותים לא נעלמים ועומדים בכל אתגר.

 

תפריט
נגישות
Open chat
צריכים עזרה?
דברו איתנו...