כמה סיבות משכנעות למה לשכור מפתחים אוקראינים

  1. ראשי
  2. מידע שימושי
  3. כמה סיבות משכנעות למה לשכור מפתחים אוקראינים

אנשים רבים שוקלים לשכור מפתחים מעבר לים. איכות בעלות נמוכה הוא היתרון הענק ביותר. השאלה מהיכן לשכור מפתחים? הרבה מחפשים באינטרנט, קוראים ביקורות או מבקשים הפניות / המלצות כדי למצוא את צוות פיתוח התוכנה או המפתח המתאים ביותר למטרותיהם. אוקראינה הפכה לאחד המיקומים המובילים בעולם שבהם לקוחות ברחבי אירופה, אסיה וצפון אמריקה פונים למפתחים כדי לבנות את המוצרים שלהם מאפס.

סיבות מובילות לשכור חברת פיתוח תוכנה מאוקראינה

מאמר זה מדגיש את הסיבות הרלוונטיות ביותר לכך שלקוחות זרים צריכים לשקול לשכור חברת offshore באוקראינה.

מצוינות הנדסית ומומחיות רבה

אוקראינה פיתחה דינמיקה טובה של כוח אדם ושיפרה את האינדיקטורים האיכותיים שלה על פי איגוד IT Ukraine ו-DOU, פורטל המפתחים הגדול ביותר באוקראינה. המחקר האחרון של StackOverflow מראה שיש יותר מ-150,000 מתכנתי מיקור חוץ באוקראינה. שוק מיקור החוץ של תוכנה באוקראינה כולל גם מומחי אבטחת איכות בעלי ביצועים גבוהים, מעצבי UI/UX, מנהלים ועוד…

יותר ממחצית ממומחי ה-IT האוקראינים השיגו השכלה גבוהה ומחזיקים בתארים בתחומי המדע, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה (STEM). מיקור חוץ של תוכנה / מפתחים באוקראינה קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר על ידי איגוד מרכז ומזרח אירופה (CEEOA), יומן מיקור חוץ ו-Coliers International.

מפתחי אינטרנט אוקראינים גם מדורגים גבוה בזכות יכולתם להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות לבניית מוצרים חדשניים. מפתחים אוקראינים בונים גם מוצרים במיקור חוץ של IT וגם מוצרים מתוצרת מקומית.

מפתחים באוראינה משתמשים בכל שפות התכנות המתקדמות. ערימת הטכנולוגיה המובילה באוקראינה כוללת C++, C#, Python, Ruby, PHP, HTML, CSS, .NET, Java, JavaScript, Swift, Perl, Node ועוד…

תעריפים אטרקטיביים

כישרונות טכנולוגיים אוקראינים מקבלים שיעור סביר בהשוואה לכישרונות טכנולוגיים במדינות שכנות כמו פולין, בלארוס וצ'כיה.

התעריף הממוצע לשעה של חברות אוקראיניות הרשומות ב-Clutch.co נע בין $25 ל-$50. כמו כן, כאשר לקוחות פונים לעבודה בחו"ל כדי לברר את המחיר, הם רואים שהתעריף השעתי נמוך בהרבה מאשר בצפון אמריקה או מערב אירופה. באזורים אלה, מהנדס תוכנה בעל כישורים דומים עולה $100 לשעה או יותר.

שליטה באנגלית

לרוב מפתחי התוכנה  באוקראינה יש כישורי אנגלית בינוניים או גבוהים. הידע שלהם באנגלית מאפשר למפתחים אוקראינים לתקשר בקלות עם לקוחות ולבצע התאמות בפרויקטים בעת הצורך.

נאמנות ללקוחות

ממשלת אוקראינה פישטה את תהליך שיתוף הפעולה העסקי בין חברות IT זרות ומקוריות. זה איפשר לשני הצדדים להרגיש מוגנים ולעשות עסקים בקלות ובפוריות.

ממשלת אוקראינה מטפחת כל הזמן שיתוף פעולה בין חברות IT זרות ומקומיות. כל החברות הזרות השוכרות מפתחי תוכנה מאוקראינה לא צריכות לשלם מע"מ. אם בעיה כלשהי עלולה לעלות עם השלמת הפרויקט, בית המשפט לקניין רוחני באוקראינה מיישב את כל אי ההבנות.
לקוחות יכולים לנסוע לנסיעות עסקים לאוקראינה עד 90 יום ללא ויזה כדי לפגוש את הצוותים שלהם באופן אישי, לנהל משא ומתן, לדון בדרישות הפרויקט וליצור קשרים הדוקים יותר. צוותים אוקראינים יכולים לטייל בקלות ברחבי אירופה ויכולים גם לקבל אשרות לארה"ב ולבריטניה כדי להיפגש עם לקוחות.

לקוחות תמיד יכולים לבקש לחתום על הסכם סודיות NDA לפני חשיפת מידע רגיש. רובן המכריע של חברות ה-IT האוקראיניות מצייתות לחוקי הקניין הרוחני, כך שכל מה שפיתחת לא יועבר לצדדים שלישיים או יקבל קרדיט עבורו ללא הסכמתך.

חוקי עבודה וחגים

באופן רשמי, לעובדים אוקראינים יש יום עבודה של שמונה שעות. כל חברות ה-IT באוקראינה עובדות חמישה ימים בשבוע ויש להן שני ימי חופש בסופי שבוע. עובדים יכולים לעבוד שעות נוספות. מפתחים באוקראינה מתחילים לעבוד בדרך כלל בין 9 בבוקר ל-11 בבוקר ומסיימים בין 6 בערב ל-8 בערב. בכל הנוגע לחופשה, למפתחי תוכנה יש בדרך כלל 20 ימי חופשה בתשלום בשנה. ישנם עשרה חגים לאומיים בכל שנה באוקראינה.

מוסר עבודה חזק

חברות IT אוקראיניות שמות את הלקוחות במקום הראשון ושומרות על מוסר עבודה חזק ורציף, וכתוצאה מכך מפתחים לוקחים אחריות על הפרויקטים שלהם. מפתחים אוקראינים מתייחסים לעבודתם באותה רצינות כמו עמיתיהם המערביים. הם שואפים להפוך כל פרויקט להצלחה ומשקיעים את מאמציהם בבניית תוכנה אמינה ויציבה, ומגדילים ראש. הם מוכנים לעבוד עם משימות מאתגרות ולהתמודד עם עימותים. לקוחות שמתקשרים ישירות עם צוותים משאירים לעתים קרובות ביקורות חיוביות בשוקי מיקור חוץ מקוונים כמו Clutch.co על המעורבות שמראים מפתחי תוכנה מאוקראינה.

אזורי זמן נוחים

אוקראינה מקדימה בשעה עד שעתיים את רוב מדינות אירופה האחרות. זה הופך את אוקראינה לנוחה לעבודה מול לקוחות בארץ. לקוחות אירופאים יכולים לתקשר עם צוותי פיתוח תוכנה אוקראינים כמעט כל יום באמצעות סקייפ, Hangouts, Slack או אמצעי תקשורת אחרים כדי לקבל עדכונים על הפרויקטים שלהם.

תפריט
נגישות
Open chat
צריכים עזרה?
דברו איתנו...